top of page

Priešgimdyminė ir pogimdyminė joga / Prenatal and Postnatal Yoga

Price/Kaina

40€ / month

Duration/Trukmė

Liepa-rugpjūtis/July-August

Time/Laikas

Priešgimdyminė ir pogimdyminė joga


Nėščiųjų ir naujų mamų poreikiams pritaikytos švelnios pozos, kvėpavimo technikos ir atsipalaidavimo pratimai.

Nėštumo metu joga padeda sumažinti diskomfortą, malšina nugaros skausmą ir nuovargį, skatina atsipalaidavimą ir paruošia kūną gimdymui. Pozos modifikuojamos taip, kad būtų užtikrintas saugumas, prisitaikant prie besikeičiančio kūno, daugiausia dėmesio skiriama dubens raumenų stiprinimui (stipresni dubens raumenys lemia sklandesnį gimdymą, sumažina replių bei vakuumo naudojimo riziką), kraujotakos gerinimui ir gilesnio motinos ir kūdikio ryšio skatinimui.

Pogimdyminiu laikotarpiu joga padeda naujoms motinoms atsigauti, sutelkdama dėmesį į jėgų atstatymą, ypač stuburo ir mažojo dubens, gerina laikyseną ir mažina įtampą tokiose srityse kaip pečiai ir kaklas. Jogos metu taikomi kvėpavimo ir atsipalaidavimo pratimai, padedantys valdyti stresą ir gerinantys emocinę savijautą bei sumažinantys pogimdyvinės depresijos riziką.


Užsiėmimus veda patyrę specialistai iš Indijos su aukštuoju išsilavinimu iš Lietuvos Sporto Universiteto. Jie puikiai išmano raumenų, kaulų bei sąnarių anatomiją ir fiziologiją, bei jų kitimus nėštumo metu.


Kviečiame prisijungti!



Prenatal and Postnatal Yoga


Gentle poses, breathing techniques, and relaxation exercises tailored to the needs of pregnant women and new mothers. During pregnancy, yoga helps reduce discomfort, alleviates back pain and fatigue, promotes relaxation, and prepares the body for childbirth. Poses are modified to ensure safety, adapting to the changing body, focusing primarily on strengthening the pelvic muscles (stronger pelvic muscles lead to smoother childbirth, reducing the risk of tears and vacuum use), improving circulation, and fostering a deeper connection between mother and baby.

In the postnatal period, yoga aids new mothers in recovery, focusing on restoring strength, particularly to the spine and pelvis, improving posture, and reducing tension in areas such as the shoulders and neck. Breathing and relaxation exercises during yoga help manage stress and improve emotional well-being, reducing the risk of postpartum depression.


The classes are led by experienced specialists from India with advanced degrees from the Lithuanian University of Sports. They have an excellent understanding of muscle, bone, and joint anatomy and physiology, and their changes during pregnancy.


We invite you to join!

Your Teacher

-

-

-

bottom of page