top of page

Pavadinimas: Dirbtinis intelektas judesyje
Numeris: 2024-3-LT02-KA153-YOU-000288818
Datos: 2025-03-25–2026-09-24

Pagrindinis tikslas:

Pagerinti jaunimo darbuotojų skaitmeninius įgūdžius ir profesines kompetencijas, aprūpinant juos dirbtinio intelekto įrankiais, kuriuos galima integruoti į neformalųjį švietimą. Projektas ypač orientuotas į marginalizuoto jaunimo, ypač tų, kurie praleidžia per daug laiko internete ir prie ekranų, skaitmeninės gerovės skatinimą. Pagrindinis rezultatas bus trumpų, informatyvių vaizdo įrašų serija, kurioje bus dalijamasi sukurtomis įžvalgomis ir metodais, kurie taps vertingu šaltiniu pedagogams ir specialistams.


Tikslai:

  1. Pristatyti dirbtinio intelekto įrankius, kurie padėtų jaunimo darbuotojams atpažinti ir paremti jaunus žmones, turinčius priklausomybę nuo interneto, žaidimų ir socialinės žiniasklaidos.

  2. Tobulinti jaunimo darbuotojų skaitmeninius įgūdžius, kad būtų galima parengti edukacinę medžiagą, kuri skatintų jaunų žmonių gerovę.

  3. Aprūpinti jaunimo darbuotojus dirbtinio intelekto įrankiais, kad jie galėtų kurti įtraukiantį ir paveikų skaitmeninį turinį.

  4. Stiprinti jaunimo darbuotojų profesinius gebėjimus integruoti dirbtinio intelekto įrankius į savo darbą, siekiant geriau remti marginalizuotą jaunimą.


Veikla:

  1. Mokymo kursai Vilniuje, Lietuvoje

    • 28 jaunimo darbuotojai (bent 12 iš nepalankios socialinės padėties šeimų) dalyvauja 6 dienų trukmės mokymuose.

    • Dėmesys dirbtinio intelekto įrankiams, skirtiems skaitmeninei priklausomybei atpažinti ir spręsti bei gerovei skatinti.

    • Veikla apima praktinius seminarus, atvejų analizę, interaktyvius užsiėmimus ir skaitmeninės medžiagos kūrimą.

  2. Mokymo kursai Izmire, Turkijoje

    • 28 jaunimo darbuotojai (bent 12 iš nepalankios socialinės padėties šeimų) dalyvauja 6 dienų trukmės mokymuose.

    • Dėmesys dirbtinio intelekto pagrindu kuriamam skaitmeniniam turiniui ir dirbtinio intelekto integravimui į darbą su jaunimu.

    • Veikla apima mokymus apie dirbtinio intelekto įrankius turinio kūrimui, bendradarbiaujant vykdomus skaitmeninius projektus, dirbtinio intelekto etiką ir geriausią praktiką.


Rezultatai ir poveikis:

  1. Bent 28 jaunimo darbuotojų (12 iš nepalankios socialinės padėties šeimų) apmokymas dviejuose tarptautiniuose seminaruose.

  2. Bent 8 trumpų, informatyvių vaizdo įrašų apie dirbtinio intelekto įrankius ir metodologijas sukūrimas.

  3. Keturios partnerinės organizacijos (Lietuva, Italija, Turkija, Lenkija) integruos dirbtinio intelekto įrankius į savo darbą, o per vietos lygmens sklaidą tai bus naudinga maždaug 400 jaunų žmonių.

  4. Dviejų 6 dienų trukmės mokymo seminarų, apimančių daugiau nei 50 valandų praktinių ir teorinių užsiėmimų, vedimas.

  5. 10 edukacinės medžiagos rinkinių apie skaitmeninę gerovę ir priklausomybių prevenciją jaunimo darbuotojams ir pedagogams sukūrimas.


Šį projektą finansuoja Europos Sąjunga pagal „Erasmus+“ programą, remdama švietimo, mokymo, jaunimo ir sporto iniciatyvas visoje Europoje.

Dirbtinis intelektas judesyje

PARTNERIAI

Lukiškių g. 5, 402 kab, 4 aukštas, Vilnius, Lietuva

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite naujausias naujienas bei atnaujinimus.

bottom of page